söndag 12 december 2010

wunderrful

wonderfull weekend

Tjena lovers! 

Sitter i ett kallt hörn på golvet just nu, av okänd anledning. 
det är jävligt mörkt nu också, det suger :l


Tänkte berätta lite snabbt om min helg, eftersom jag har varit rådålig på att blogga.. 
Inte så konstigt egentligen eftersom jag inte har varit hemma knappt ,men.


Vi kör en gammal hederlig day by day.


Fredag . Var hemma och chillade på kvällen. Gick och träffade anna och eggi en stund men dom skulle vara barnvakt och det kände jag inte att det var mitt kort, så jag gick hem och kollade på slutet på idol.
woo jay vann, nanana. 
Nej men han var faktiskt så jäkla mkt bättre än minnah så det var bra röstat sverige (y'


Lördag . Sov lääänge, städade (!) , slog in oerhört vackra paket, duschade och fixade mig lite, klockan tre åkte vi o hämtade elvira, och rullade sen vidare mot kvällens värd och styrare : IDA AUGUSTSSON.

Hundra rosor till denna tjej fan, och alla andra underbaringar som gjorde denna kväll <3.


Vi bakade pepparekakor, mozartkulor, knäck och snickerskakor.
Tydligen uppskattades inte min insats av övriga så dom åt upp mina ogräddade pepparkakor och albin & walle ville mata mig med mjöl. 

inteokej


Kvällen fortsatte i jul-moodet accompanjerat till diverse julmusik och tillhörande dans. Och självklart julmössor (tomteluvor kanske det heter)

Hursomhelst, tiden rullade på och ledde fram till julklappstävlingen. 

Alla hade köpt två saker för 25 kr/st cirkus och vi fick sen slå tärning och byta till det man ville ha, under en viss tid som ingen visste om.






Förstå att det var en smula upphetsad stämning 






Presenterna innehöll allt från plasthästar, korvtejp, intimtvål, julgranar i miniatyr och mjöl.
De kastades fram över bordet, tårar blandades med svordomar och glädjetjut.
Mjölet flög.

Sen ringde klockan och tiden var slut..


Mycket nice, jag vann två chokladkakor och JULGRANEN <3
så jäkla värt, jag är nöjd ;)

Sen kollade vi på tomten är far till alla barnen och greveholm!

Fruktansvärt trevlig kväll, så jäkla kul att träffa alla fina människor! 

Bilder kommer nog upp på facebook senare

Sen sov jag kvar hos ida :)

Söndag (idagdag..) - Dancing all theway! '


Louisen kom till mig på morgonen, vi fixade oss mycket vackert till något som liknade (citat från facebook) " Prostituerade brandmänsclowner"

 You be the judge :









jäkla tomtar. bög


och åkte sen till allehallen för att spendera hela dagen med att kolla på dans!
Dansa gjorde vi ju också såklart, men det gick fan på två minuter typ.. Vill bara upp igen, såjäkla kul!
Aja, sen gick jag och tränade, och nu sitter jag här..

BAM  you've just been updated.
feels good huh? ;)

Nämen nu blire nog sängen. 


PS:
JUSTE! glöm inte att lyssna/kolla på musikhjälpen nu i veckan!
Dom sänder från p3 och på tvåan, gå in här o läs mer här om ni inte vet vad jag pratar om, så jäkla bra äre .DS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar