fredag 3 december 2010

fular mig med webcamraaaan




webcamraaaan
tror fan inte det stavas så, det är nån svensk/engelsk/fuckedup stavning som jag drog till med.
vet inte ens om det är ett ord..


Hursomhelst. i skrivande stund sitter jag och kollar på camp rock 2, (hiiiiiiiiiiiiiih(a' ) samtidigt som jag vandrar runt och plockar lite, fixar inför kvällen då lite raringar från gamla klassen intar Vretstorp... GULD :)


Börjar misstänka att jag har ADHD, eller nån liknande diagnos som gör att man inte kan koncentrera sig på en och samma sak.. 
Gick ner i köket med lite disk och plötsligt hade jag bakat en kladdkaka?
Satte mig och skulle plugga sen hade jag plötsligt möblerat om i tv-rummet....



Nu ska jag ge mig på ett till försök att plugga lite tror jag, har ett bigmamaass matteprov på tisdag och om jag känner lilla migsjälv rätt så kommer jag inte plugga i helgen huhu...
Så ni får ha det så bra lovers!
PÖSSSSSS






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar