lördag 4 december 2010

woho

TJOHO
ska springa till sängen och powersova i några timmar för imorgon har jag enmiljon saker att göra som jag har skjutit framför mig en vecka typ...  dela ut korv, plugga till matteprov och göra italienska.. sen ska jag träna och en massa skojiga saker duvet.. 
Men jag hinner väl skriva liiiiiiiite

Har haft en riktigt härlig helg, 
igår kom lite flickor hit från gamla klassen och vi hade askul!
 så jäkla härligt att träffa dom igen!
 I början var vi relativt normala med chokladfundue och killsnack, senare blev vi mindre och mindre normala med dans och ännu senare sminkade vi oss till något som skulle föreställa 80-talare och tog massa kort och så haha <3
stal bild från facebook, från amanda :)

Efter ett tag gick vi på promenad till aron och tog min halo-oskuld , det  var skitkul! dock sög jag men.
Vidare drog vi sedan till stackars Hasse och väckte honom för att prata i tre minuter och sen gå hem.. HaHA :D

taggade innan  med 9A tröjan!
guld kväll 

Idag kom släkt hit och adventsfikade, skitnice :)
Maltesen och jag försökte ta en gullig bild. det gick väl sådär .. 
haha, bedöm själva! ;)


han liksom putar med läpparna och jag är fokuserad på att klicka samtidigt så ingen av dom är så bra haha men han är så jäkla söt så jag var tvungen att lägga upp dom :)

Ja och när dom åkt hem så rullade jag till hallsberg, hem till emil där kvällen spenderades i trevligt sällskap som utgjordes av amanda, eggi ,henke, david, albin, niklas, walle och sen emil och jag då.
Skitkul att träffa dom , var alltför längesen :)
Vi satt mest och mös, och sen åkte vi lite nakenpulka  <3 inte jag dock men niklas eggi & albin..
Blött och kallt och mysigt!

Och nu sitter jag här. kollar på "så mycket bättre" lite halvt off , trött somfan men glad :)
Sen att det typ är inga dagar kvar till julafton knappt skadar ju inte mooohahahah

PUSS OCH HEJ, TRÖTT MEN GLAD CHEY
( lite bert, sådär) 

1 kommentar: