lördag 25 december 2010

sådärja.

Nu är julen klar som känns det som tycker jag!
Känner mig som en barnunge ; har fått mina pakeet och ätit mina köttbullaaar .
Så ,tackohej ,ses nästa år, nu vill jag ha bort snön , HIT MED VÅREN FAN.



Men..
Har haft en skitbra jul, fått massa fina paket och ätit massa gött godis, tomten kom hit och kalle anka gick i år också. 


Orkar inte räkna upp allt jag fått men det var bla , parfymen som jag önskat mig, skullcandy (eller nåtsånt) hörlurar, en plånkbok, en pyamas, en klocka till rummet, tofflor, eyeliner,hårpuder & mineralpuder.
Lite sånt :)


Så somsagt, är trött på julmat nu, vill ha bort godiset, snön o allt nanana.



Eum, hade massa o skriva nyss men det rann bort...

Kom precis hem från en tvåtimmars-promenad med richard, mycket trevligt!
Gött att komma ut också, har suttit inne i värmen och tryckt godis dom senaste två dagarna så ja.

HAHA dock hade jag lite färdkost i form av kolor i fickan, aktatjoooktbaaarn.

Och imorn ska jag förhoppningsvis till örebro, annars ska jag dit i veckan!
har lite pengar att bränna på fickan nu, så nu ska jag bränna dom. 

så jag kan gå tbx till att klaga på att jag är fattig alltså ;) 

Nä,nu häver jag bara ur mig en massa meningslöst skit.
Avslutar nu innan det blir värre.

Gnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar