torsdag 9 december 2010

memories :)

Du skulle kunna vara var som helst i världen men du är här med mig

.......................................................................................................

Och ingen paus, ingen varning, ingen bortförklaring. Och ingen nåd, inga men, ingenting är så farligt. Jag kan inte gå moonwalk, jag måste gå framåt, handlar inte om vad du får, vad kallar du framgång?

.................................................................................................................

jag har magen i knut, men jag kan inte ge upp ,i alla fall farligt är nog ,jag har för mycket kärlek ,och min musik bär mig ,jag har sprungit i väggen men lärt mig.

............................................................................................................................................

skynda spring snabbt men du kan inte hinna ikapp mig ,jag är orsaken att du vaknar kallsvettig mitt i natten ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar