fredag 10 december 2010

peaceday, som man säger på engelskan



idag är jag fruktansvärt snygg och seriös, duvet sådär som alltid .




tänkte mest låta er veta att jag lever! 
inspritationen som jag satt och tryckte på häromdagen har runnit ut i sanden så jag har inget döviktigt att berätta...
Jag kom precis hem från matilda där ann och jag har haft en liten syjunta!  eller ja, jag bidrog mest med att äta kakor och vara provdocka..

 NU SKA JAG STÄDA
och hoppa runt lite samtidigt, tror jag. är på ganska bra humör nämlisch. Utvilad och har en trevlig helg framför mig...


Anna söstra mi kommer hem snart och då ska jag platta hennes hår och sminka henne inför ikväll haha <3
Hon ska styra disco med sin klass, så gulligt är det :) 
kommer ihåg när man själv hade det.. 
Jag tyckte det var grymt kul och kände mig skitvuxen eftersom det var vi som planerade och bestämde och allt.. man klädde upp sig sitt finaste, hade glitter i håret och lite ögonskugga kanske ...
Det var tider det haha! :) 
Nu kom hon, ska ta en före-och efterbild om hon tillåter mig, så får ni se hiiih.
Ikväll ska jag nog träffa anna och eggi och äta lite pizza, mumma.
Idolfinal är det ju också! får ej missas fan. inte för jag bryr mig men det är almänhetskunskap :] eller vad det heter.
Skitsamma, ha en bra fredag guys! Puss


Bra dans/städa/hopplåtar:
Travie McCoy – Need You

Paramore – Fences
All Time Low – Stella
Daniel Adams-Ray – Lilla lady
Paramore – Brick By Boring Brick
Marina And The Diamonds – Hollywood
Lil Wayne – Get A Life
3OH!3 – STARSTRUKK - FEAT.KATYPERRY
3OH!3 – My First Kiss - Feat. Ke$ha
P!nk – Raise Your Glass - Explicit Version
Flogging Molly – If I Ever Leave This World Alive
Promoe – Dekadansen
Kanye West – POWER - Edited Version
The Proclaimers – I'm Gonna Be (500 Miles)
The Offspring – You're Gonna Go Far, Kid - Explicit Album Version
MIKA – Lollipop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar