torsdag 30 december 2010

myser med H&M katalogen

och en fanta wildberries! 

Jag har precis kommit hem från laxåbesöket hos martina, andreas och malte! :) 

Träffade höggravida frida också .
Sjukt mysigt, Malte är så galet jävla söt så man vill äta honom :(han  har börjat gå runt o krama folk.. gaah.



Ikväll blire att ligga o möa,det börjar bli mer regel än undantag känner jag  
Jag ska kolla ut kläder tills imorgon och sen kolla på SOLSIDAN <3
Tror faktiskt att det blir t-shirt,jeansleggings och converse tills imorgon ,jag känner verkligen inte för klänning/tights/klackar för tillfället haha 


Imorgon ska jag åka till sara på eftermiddagen, där ska vi laga mat tillsammans med lollo och emma och sen ska vi tåga till örebruuu.
Där ska vi på en fest som frädriks vän styr, vet inte riktigt vad det blir men det blir nog trevligt :)

Jo, fixade om designen igår som ni ser hiih. Det är en gammal header osv, men jag orkade inte ha vintertemat längre :D 
ser kanske förjävligt ut, men vafan..


Har väl inget mer att säga direkt, jo
LYSSSNA på promoes nysläpp, seriöst! skitskönt :]



Poussss<3

1 kommentar: