torsdag 2 december 2010

måste ju ha växt upp

ELLERNÅT

skippade nämligen en sovmorgon för att gå till skolan och jobba matte!
 
"hur är det lisa, är du sjuk? har du feber? du ser lite blek ut, vill du sätta dig ner, har du tänkt igenom detta`?"

Haha, dramaqueen jagvet men jag tycker att jag är en väldigt duktig flicka!
 Dock så går det sådär för jag har ingen penna och vårat hemklassrum är upptaget.... så jag skriver på datorn, blir inget distraherad alls och det går verkligen skitbra att göra diagram på datorn! :b
 plus det så luktar det korv......
Så ja fast nä, kunde sovit en timme längre, men det här ingav mig iallefall känslan av att vara duktig..

Hursomhelst, jag slutar tidigt idag och hinner förhoppningvis med tidiga bussen så jag ser fram emot en chiiiiiiiiiiiiiiill eftermiddag. ( för vi har ju haft ett sånt jäkla tajt schema denna vecka, men lediga dagar, sovmorgnar och avsaknad av lektioner )

Nicenice, pusstjaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar