onsdag 15 december 2010

luciabölle



lite vardagsmys sådär :)
Har krupit upp i soffan med datorn och lite fika och ska dra slutklämmen på min so-uppsats!
Musikhjälpen rullar på tv:n och julkalendern står på tur hiiiih.
(Okej jag vet att jag tjöötar om denna jävla musikhjälp, men det är så jäkla mysigt,jag rentutsagt älskar att ha timbuktus röst rulla i bakrunden...)

Det känns verkligen att julen börjar smyga sig närmre, skolan är otroligt nice nuförtiden, fika är mer en regel än ett undantag, vi kollar på film och idag var det julbord <3

Okej, jag hatar skolans kött-allting och jag äter inte potatis, men det var gott med julmust

Luciafirandet i år slog alla tidigare år med först skolans luciatåg, som var grymt jäkla fint, och sen treornas som  var skitkul! :')

Kom på mig själv med att försöka boka in en grej nästa helg, sen kom jag på att det var julafton då................. hohohi.

Nej nu ska jag sluta jula mig och ta tag i denna uppsats!

puss på er tomtar 


awesome

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar