tisdag 28 december 2010

in my heaaaaad-- zombie zombie

Ja, sådan är jag i sinnet just nu, som en zombie alltså.

Kvällen & dagen igår gick som planerat,jag hittade två fina tröjor , lite smycken o grejjer på marieberg, och kvällen hos henke var mysig as hell :)
Dock så sov jag typ. inget.. 

Eller jag vetifan. 
jag låg i detdär mörka, varma (sedan iskalla) ( bra där emil att öppna fönstret) i hundra timmar kändes det som och sen var klockan plötsligt tio. ( kunde jag somna) 
Underhållde mig själv och uppehöll emil med lite tumbrottning och musik vid tre, annars vet jag inte vad jag gjorde hela natten. .
Så nu är jag hursomhelst skittrött.
Ligger nu i min säng med en kopp te och är almänt död, dock kan jag inte somna :<

Men nice var det iaf, tack pojkar och anna! 
( vi kollade på en skitbra film ; Idiocracy .den rekommenderas haha, störd men lite skön & tankvärd )






BTW promoe  nysläpp : Promoe – Never Follow - lyssna! ft:ar timbuk i andra låten :]

PUSSS :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar