onsdag 1 december 2010

helt jävla seriöst. sj.

Jag vet att jag inte är den första som har blivit brutalt utsatt och inte heller den sista, men jag måste bara få hur mig hur jävla SJ förpestade min dag, tror fan det var med flit också.


Ska jag demostrera i minutform?
ja det ska jag 



10:00 - går upp
11:25- åker buss till laxå
11:42 - missar 11:40bussen med två minuter . får vänta i ett kallt äckligt rökrum i en halvtimme
12:08 - ska tåget gå egentligen
12:08- hör att tåget är försenat till 12:25
12:25- hör att tåget är försenat till 12:44
12:44- hör att tåget är försenat till 12:50
12:50-hör att tåget är försenat till 13.01
13.01- hör att tåget är försenat til l3.10
13.10- tåget kommer
13:30 - har i snigelfart tagit oss till hallsberg och stannar nu där för att byta lok
" vi ska göra det så fort vi kan och hopppas sen på att kunna fortsätta i beräknad fart till örebro osv"
15:23- tågethelvetet går äntligfuckingen mot örebro

Kom fram tillslut, åt som den utsvultna flicka jag var, kycklingwook på la baguette och åkte sen tillbaka, typ.

Hann gå i fyra affärer eller så och åkte sen till hallsberg för att dansa...
VÄRD DAG, TACK SJ :(
men de minuterna jag hann spendera med flickorna mina, var fina och jag hittade en parfym som jag älskar så det var inte så farligt ändå :)


mumma <3 ska önska mig denna i julklapp!
 jag är crazy in love ;)


måste tillägga detta så bilden inte går till spillo,
 vore synd liksom eftersom den är så vacker

PS.
Jag var väldigt taggad på jul imorse!
Låg vaken till en minut över tolv igårnatt haha, och sen imorse kollade jag på julkalendern,
 (inspelad dock, no fucking chans jag går upp sju när jag har sovmorgon)
och sen åt jag min nyinförskaffade chokladkalender.



tog en fin bild, that's why this little "ps"



Sådär, nu har jag fått ur mig mitt rage... 
kan tillägga att min nyttiga vecka dog idag igen, jäkla syster att baka världens godaste kladdkaka
Och annars har jag intemycket att säga ..
 nya bandsläpp till peace men det vet ni väl redan ,att kings of leon ska dit? :D

Kjellvander, Branschen och Rigmor Gustafsson är också rätt nyligen "inkomna" eller vad man ska säga:)


Aja, sova nu kanske ,, godnatt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar