söndag 13 mars 2011

Sjukt trevlig kväll igår :)

Det kom hit en massa människor och umgicks med mig, det gillar vi mycket.

Ellen gick all-in för melodifestivalen och fixade tippningspapper och en pokal till tippmästaren!
Vi laddade upp med galet mycket godis, några liter dricka, två chipspåsar och en KLADDKAKA och klämde ner oss i våran soffa för att spendera en timme framför tidernas mest överskattade-och-alldeles-för-gay-to-funktion-but-still-sevärda program.

Det bjöd på diken och toppar såklart

TOPP The Moniker – Oh My God!
            The Playtones – The King
            Nicke Borg – Leaving Home

BOTTTSanna Nielsen – I'm In Love
              Linda Bengtzing – E det fel på mej

enligt mig då.

Danny & Saade var nånstans mittimellan, inget jag skulle lyssna på men ändå bättre än
"Han är en riktig karl, en sån man vill ha .Som kan plocka ur en diskmaskin"¨... like wtf?






Wow. det trodde jag aldrig att den dagen skulle komma där jag satt och faktiskt recenserade ett melodifestivalen-program.


Den övertaggade stämningen igår kanske bet sig inte lite på mig trots allt. Som sagt mysig kväll med mysigt folk, det slutade med att vi somnade i soffan till " bert, den siste oskulden" , bara världens bästa film...


Idag har jag inte gjort mycket, 
gått ut och gått med richard och sen bara ätit och legat i soffan


 Jag har egentligen mest gått runt och beklagat mig över att jag inte pluggar, känns inte sådär sjukt värt..
Nackdelen med att ha sånahär kvällar är att det blir galet mycket godis över och det liksom ligger framme o aaaaa :$$$$$$$$


              

Satte mig nyss med samhällspluggskiten, men mitt huvud vill inte veta om sveriges äckliga dumma skatter och efterfrågan och naturtillgångar.
så är det bara.

Får se om jag lyckas kämpa mig tillbaka till böckerna nu, av nån anledning drar datorn sig till mig som en magnet

wish me luck

pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar