torsdag 17 mars 2011

halloj :)

jag är inte längre nån jävel på att blogga har jag kommit på ..
men det är lugnt, jag är en jävel på så pass mycket annat.

kände ändå att jag skulle vara gullig och uppdatera nu,
eftersom jag vet hur det kliar i ögon, axlar, knän och tår på er när ni inte får läsa över-utstuderade och onödiga men ack så intressanta inlägg om min vardag, writtna by yours truly.

Soo , wat is going on med mitt liv just nu..

Ja, för det första så verkar jag ha kommit in i någon slags hjärn-svacka.

jag glömmer fönster vidöppna hela dagar, all teknik dör för mig,
jag glömmer, jag tappar, jag snubblar, jag vet inte ens vad jag håller på med oftast.
Jag Kommer på mig själv med att gå rakt fram som en jävla zombie rättså ofta och ja.
vet fan inte , har ingen koll på mitt liv haha :(


Ändå så är jag mestadels glad, och varför skulle jag inte vara det liksom.
Det flyter på rätt bra ju...
Solen tittar fram allt oftare och det lyfter en heldel,
om endast 13 små fjuttiga dagar åker vi till ROM med klassen
och justnu har jag en lång jäkla helg framför mig,
som enligt mig själv är väldigt välförtjänt, eftersom vi har gjort cirka en miljard prov dom senaste veckorna..


I skrivande stund är det därimot inte direkt party at a rich dudes place..

Jag ligger alldeles för obekvämt i en fotölj för att det ska vara okej, och jag är galet kissnödig.
Min säng är täckt av kläder efter mitt försök till att städa tidigare idag så jag kan inte gå och sova, appapppapp

det tappra försöket misslyckades fatalt och slutade ( inte helt oväntat ) här, framför den enda lysande skärm som fortfarande lyser, av dom jag äger alltså.
Men jag håller humöret uppe, nivet. 
Jag är ju inte den som klagar........... (a'

Imorgon ska jag ha en ultimat dag , efter konstens alla regler.
Jag ska sova länge, äta skitgod frukost, chilla runt, spela gitarr, sjunga högt och fult eftersom jag är ensam.
Ska även försöööööka ta mig ut o springa,

men jag känner mig själv rättsåbra efter dessa snart 17 år jag levt med mig själv,
och jag vet att det antagligen är att glömma.

Men jag ska ha den inställningen iaf iiihi.


Sedan vad helgen kommer bjuda på är som vanligt ovisst, men jag hoppas på en drös med trevligheter som hjälper mig att bita tag i kommande veckors motvind.

Och helst ska den involvera bakandet av denna ljuvliga skapelse : Hallon&Brownietårta.
.
.
.
.
.
.
.
hittade såklart inte länkfan nu när jag skulle vara så duktig och länka,
men den verkar sjukt god och det finns inte ens ett kanske, den ska göras
Ja, nu har jag suttit här och drällt wordwomits över hela bloggen som ingen orkar läsa,
men jag hade inget bättre för mig klockan tolv på en torsdagkväll.
( jo, jag är så bad så jag är uppe såhär sent ) 

Jag får tacka för visat intresse,
du är fet om du läste allt detta
ha det awesome ,lovers
pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar