måndag 21 mars 2011

jo,jag tänkte bara dubbelförklara mig vad det gäller mina bloggar
 för det kan vara lite svårt att hänga med i svängarna



jag kommer alltså inte in på blogspot på min bärbara dator, där jag oftast sitter.

Så de inlägg som jag lägger upp på den här bloggen är antingen från toves dator, min ipod eller nån annan dator, typ skolans.

min andra "fulblogg" lisapunkt.blogg.se har jag börjat blogga lite från och till på,
eftersom den kan jag uppdatera från min bärbara...

Jag vet inte hur man fixar den snyggare,
och jag gilllar blogspot bättre,

det är därför som jag inte har flyttat över allt bloggande till fulbloggen.

do you copy?


så om ni känner för att läsa det jag skriver så finns det antingen här, eller här, det varierar på vilken dator jag har tillgång till


Hoppas det rätar ut några frågetecken!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar