fredag 11 mars 2011

hiya bitches

mycket bra dag hitils.

har precis slutat ( klockan är 09:55 )
vi hade skiiiiitlång rast mellan första och sista lektionen eftersom vi gjorde ett gnu-lätt engelska prov....

Så nu sitter jag här. hohohoho


Är galet kär i losing my religion justnu btw, har lyssnat på den enmiljon gånger <3

Annars, inte mycket.


Jo, looptroops nya album har ju släppts nu, professional dreamers :D


och tack vare mina högt uppsatta och inflytelsefulla kontakter så har jag lyckats knipa alla spår och matat in dom i min ipoddddd.
känns mycket bra.


favoriterna just nu är joseph och magic.


Kan inte säga annat än att jag längtar en hel jäkla del till att se dom i sommar, gah, det blir whickeedd

 
Har inget mer att säga for now,
ville bara passa på att blogga nu när jag kan, och kanske skryta lite om våra fina fredagar.

Ni får själva ha en grymtbra fredag, och gärna dra med mig på nåt ikväll för tydligen så har jag inget att göra....


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar