söndag 6 mars 2011

så jävla helskotta gott!

Seriöst, hur mycket är inte solen värd? 

tvåhundra gånger en miljon... 
A två miljoner iallefall, minst, det kan jag säga dig!



Haha nä men fifan vad glad jag blir av solen, det är sjukt.

Igår åkte vi iofs bara bil i princip, men det var en ( som jag så fint myntade det  )
"Winnerbäckdag" så det var sjukt nice ändå!

I tre timmar spelades endast lars winnerbäck i bilen, och det på högsta volym.
Liksom, fara fram igenom stan och på landsvägar med solen i ögonen och med den musiken, mmmm mumma.

Vi åkte till nora och lämnade pappa och på vägen passade vi på att göra en guidad runttur runt ringgatan,,
 där vi bodde förut och dit tove o jag ska försöka flytta sen hiihi :)

Fett mysigt.

Idag vaknade jag nio ( omfgaaaaaad )
fast jag somnade om såklart, but still.

Jag satte mig upp i sängen och jobbade matte, typ.
Och sen satt jag med tyskan också ett tag, det var förjävligt ,


men det befriade mig ifrån en eftermiddag instängd i huset p.g.a plugg så det var värt det!

Sen har jag mest suttit på altanen o försökt knö på lite färg på mitt snöansikte,
druckit kaffe & lyssnat på musik.
Gick till affären införd endast byxor, skor & tjocktröja också, jäfligt nice.




Så ja, hej vår, du är som sagt jäkligt välkommen. 
försvinn inte nu för då får du spö
nu ska jag ner o äta

puss


weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar