tisdag 1 mars 2011

Insåg att jag inte egentligen har någon rätt i hela världen att klaga

Gaaaasaaaaaaaah

Okej, det här blogginlägget kommer inte göra det jag känner rättvisa, men jag ska försöka

Vi kan ju börja med att informera er utomstående om att
T I M B U K T U kommer till peace!!!!

GaaahahHhHhhh alltså jag finner inte ord, ni fattar inte, ingen kan fatta
Det kommer bli så jävla ofattbart ofattbart .

Kommer ni ihåg när jag hade hört att eminem skulle komma till Sverige , hur jag var då?
Att jag berättade hur jag skulle skratta, gråta, svimma och DÖ om jag stod i publiken?

Den nivån är det på mina känslor, helt seriöst.

Det är svårt att fatta för er, jag förstår det, eftersom ingen som jag känner gillar Timbuktu speciellt Mycket, på sin höjd typ
alla vill till himmelen, det löser sig och botten is nådd,
egentligen borde jag inte ens försöka få er fatta,
men just nu är jag så jävla glad så jag går i taket,

när hörde det så kunde jag inte sluta le och skutta på stället.

Det finns nog ingen person jag dyrkar, respekterar och är galen i som honom,
detta blir så jävla fett, det kommer drypa.

À, ni fattar nu tror jag, jag är på bra humör helt enkelt.

Sen att Marley jr ska dit blir ju också AWESOME!
Har ärligt inte lyssnat på mer än ett par låtar med ziggy,
men bara att se legendens blod stå där på scen... Kommer vara galet!

Jävlar vilken lycka,woaaaah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar