tisdag 15 mars 2011

a moment forever

Salem Al Fakir – Astronaut
Salem Al Fakir – I'm So Happy
Salem Al Fakir – Split My Personality
Salem Al Fakir – 4 O'Clock
Salem Al Fakir – Keep On Walking
Salem Al Fakir – Good Song
Salem Al Fakir – It's True
väry-glad-musik.



bra dag idag så att säga...........


-Vi kollade på film 3/5 lektioner.

-God mat.


-soooooooooooolskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

på lunchrasten vi öppnade ett fönster i klassrummet och i princip åt sol, 
pressade i oss så mycket vi kunde,
Det med salem al fakir ,( som jag har kommit på är skitbra att lyssna på när det är solsken, man blir skitglad!) och Oh My God i bakrunden!


-ingen italienska

-mysig fika

-jobbintervju ( OCH hittade till rätt tåg, duktig tjej )

- Kollade igenom samhällsprovet förut o kände att jag fattaaaaaaar. värt massor.

- Hittade ett skiiiiitbra citat som jag verkligen fastnade för ( något otippat i samhällsboken, but still ) :

"måttet på en människas frihet är hennes möjlighet att skratta åt makten"




Enda egentliga negativa som denna dag bringade var att jag fick gå kissnödig genom hela laxå , hem till mormor och att jag glömde toves present på tåget så jag måste köpa en ny :$


Och det är fan överkomligt.

nu ska jag intensivplugga matte ett tag, sen söva.


MER GLADJÄVLAMUSIK :

Zacke – 1000-0 till idioterna
Zacke – Konsten att släppa taget
Timbuktu – Dom hinner aldrig ikapp
The Last Goodnight – Incomplete
Afasi – Hemvändarn
Lykke Li – I Follow Rivers
Movits! – Sammy Davis Jr.
Fort Minor – High Road - Sessions @ AOL
AVID All Stars – Always Look On The Bright Side Of Life (In The Style Of Monty Python’s Spamalot)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar