fredag 11 mars 2011

lägger upp fötterna på bordet

och knäpper upp gylfen



( om jag hade haft nån på mjukisbyxorna )


har det känts denna kväll...och det har varit jävligt gött



-Anna och jag gjorde chokladfundue och kollade på mean girls, fett fint <3

-Jag har en semla som står där nere och ropar på mig, mamma släppte äntligen lös sitt semmelsug och  köpte hem , hoho.

Så det är liksom kvällens tema... fötterna på bordet och mjukisbyxorna på, somsagt

kanske inte alltid det ultimatiska, men det är jäkligt skönt.

minkvällllllll








känner föresten för att stänga ner facebook och mobilen 
eftersom komplimangerna fullkomligt haglar över mig,
börjar bli lite jobbigt!

nån jävla woody allen ringer stup i kvarten och vill ha med mig i nån b hollywoodrulle, nåt om gudfadern 4?

varför?, kanske ni undrar..

well, i'll tell you...

VÄLKOMMEN TILL HELVETET
( går inte att lägga in video, eftersom den inte finns på youtube än )
( men jag gör en strålande och storslagen insats, så ni kan lägga den energin det tar att klicka på länken tycker jag)

och sen om ni inte redan gillar dessa ( smått retarded ) pojkar & flickors fansida så gör ni det!


Nu insåg jag hur sjuuuukt mycket gamla bilder jag har på den här datorn ( sitter på toves )

så det för fan bli en bildbomb incoming, i nästa inlägg

hörs mycket snart pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar