fredag 25 mars 2011

lookibookie

jag ska snart rulla iväg på diverse äventyr så jag passade på att ta lite kooooort



nyduschad o lite sminkad

ombytt ( eheh ) och mera sminkad, 
försökte mig på en ögonskuggegrej för en gångs skull.
seriös pose, ja.


kläderna , eheh var för kort för att allt skulle synas så jag hoppade lite :]

kände för att äta pincett



facelook igen +  det jag ska ha på mig ( okej den syns inte så mkt, det är en lila tunika eller vad det nu heter  )
Jag ska nu strax ta en buss till hallsberg för att sen åka tåg till örebro
för att äta på saigon med massa underbara brudar och att fira isabel som fyller idag!


Sen ska jag möta upp louise och vi ska ta oss ut till nån liten plats utanför örebro, typ tybble, och spendera kvällen där.

Kommer antagligen bli mycket trevligt,



nu ska jag springa ner och dra på en kanna kaffe
( för jag är en död människa , behöver all energi jag kan få om jag ska orka vara trevlig ikväll )

liten chokladusbit kanske slinker ner också.

och flickorna därnere lagar pannkakor.. hmmm


AJA


såhär ser min väluttänkta dresscode ut för kvällen:
middag - lila grej
fest - svart grej

sen blir det nog converse osv, 
jag är inte direkt den som är den som orkar dra till med heels och urringningar
youknooooooow.


Aja, ni får ha det wunderbar alla sötnosar, possss






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar