tisdag 26 april 2011

TJOOOHO

SÖNDAG PLUS MÅNDAG about that i will now tell youuu : 



söndag : jag sov till halvett, -micket välförtjänt. 
Sen gick jag upp och åt en macka som var så stor att jag inte kunde få in den i munnen på höjden lix.



sen flög bikinin på, ipoden kröp sig in i öronen som vanligt och jag kastade mig på en maddrass och dölåg där hela dagen.


Skuttade runt lite med en boll ett tag också, skitfint : )


På kvällen kom gustaf till mig.


 Erikssons kom också hit och vi grillade, spelade kubb& kort. Riktigt råsvenskt och mycket trevligt :) 



måndag

 :  Dagen började med att jag vaknade av att jag låg halvt på golvet eftersom min feta ryggsovande pojkvän hade tagit över hela sängen.... kunde varit trevligare
Men jag hoppade upp med en väldig fart och lyckades efter typ en timme släpa upp även honom.


Efter frukosten kom linnéa cyklandes och vi åkte med marcus till hallsberg för där skulle gustaf spela maaatch.

Eftersom det var en timme typ till matchstart från att vi kom så gick linnéa och jag runt ett tag och pratade, sen köpte vi glass på ica och gick till konstgräsplan.



Dom vann med 5-0 tror jag... Alex gjorde 4 och kevin ett. eloge till alex måste jag säga :]


Gustaf fajtades med en fet finne, det var kul.

Sen åkte linnéa och jag hem och åt och fick en LYSANDE IDÉ.


Vi letade reda på en picknickkorg, en filt och en fotboll
 och åkte till ica och köpte varsin MUNK och en rör med ballerinakakor. mihihiwowowo <3


Så satt vi och mumsade bland massa vitsippor =)

A, sen åkte vi till ip och lekte lite boll tills vi såg att massa typ 00-99or hade match,
så då gick vi och satte oss och kollade där lite, skitmysigt :)
Tror dock att vretstorp förlorade med 5-4 ...

Sen åkte jag hem, åt och somnade klockan nio. Wunderful dag




heute, oggio, today , IDAG : Vaknade som en zombie
fixade mig som en zombie
gick till skolan som en zombie
kom in i tyskaklassrummet och gick från att vara en zombie till att vara en död zombie.
.................. Ni kanske kan gissa hur dagen fortsatte? 
ja haha vafan tro det eller ej
. som en zombie

Dock så räddade ballerinaröret från picknicken mig lite. hehe.

Aja, efter skolan skulle jag åkt till örebro och sen kollat på seriepremiär i vretstorp med linnea, men inget av det blev av så jag åkte hem till gustaf.

Vi pluggade (matte,italienska & engelska)
och åt (mackor, kolor, glass,egengjord chokladsås, popcorn, te & klubba ) (och påskmust )
och skrattade så jag började gråta och spelade fotboll. ( jag ägde hohohoo )

rätt bra sammanfattning om jag får säga det själv.


Och nu sitter jag här! Yeah så att säga, klockan är tio och NU SKA DATORN STÄNGAS AV

godbye, goodnight, buona notte, guten nacht, jag är europaekonomiskt språkfuckad, godnatt.









llängtaaaaaar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar