måndag 18 april 2011

och hur glad blir man inte

när man loggar in på facebook och ser hur många underbara grattissar som helst,

samtidigt som solen står som högst på himlen ( okej inte riktigt , men den lyser iaf ) och min&emils awesome sommarlista rullar på för glatta livet?



allt pommesfett och desinficionsmedel bara liksom rinner av en!




Jag tänker tacka för varenda ett, och inte vara så jävla gay och bara gilla, eller skriva " tack för alla gratulationer "  typ imorgon, för nu är mitt humör på topp :D 




(jag fattar inte sånt folk, liksom, alla har lagt ner lite energi på att skriva grattis, är det då jobbbigt att skriva tack tillbaks?
näjustee)


här får ni lite bilder på lyckopillrena justnu!




underbara  amandas underbara bild!
sitter och ler mer ju längre jag kollar på den :) 



liten sneakpeak på vår sommarlista! ;)



såna här gör eeeeeen .........




.......zå glad








PUSSSSS!

3 kommentarer:

  1. Världens bästa Fredrik!19 april 2011 kl. 02:07

    Jag vill ha ett extra långt tack! eheheheh

    SvaraRadera
  2. Amanda som är mycket bättre än fredrik!19 april 2011 kl. 08:53

    om Fredrik får ett extra långt borde jag få ett nytt super tack! FAKTISKT!

    SvaraRadera
  3. fredrik, vaFAN ska du ha ett extra långt tack för ? förklara gärna...

    withya girl!

    SvaraRadera