torsdag 28 april 2011

15683216873612157685135464849

.........ca så många saker har jag i mitt huvud just nu

plus ännu fler.



Jag har 30 glosor i engelskan som jag aldrig har hört talas om förut , tills imorgon
Italienskaglosor, typ lika många tills idag
Tyskaglosor tills idag
företagsekonomiprov på måndag, jag fattar inte ett skit
vi har samhällsredovisning nästnästa vecka, hur fan ska det gå , jag har knappt börjat

och jag svalde nyss mitt sista tugummi. helvete.

Som toppning på moset eller tårtan, så är jag så gaaalet trött så jag vet inte vad jag heter!
Jag har somnat innan tio 3 dagar i rad nu men inte fan hjälper det haha...

Ilsk har jag blivit också

så om ni går förbi mig och jag ser ut som jag har sprungit in i en vägg el. dyl 
så vet ni nu varför

meehehheh nu har jag lektion
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar