söndag 17 april 2011

hellluuuuu

Idag är det soligt och vackert och fåglarna sjunger och allt det där


tror jag, jag sitter nämligen här framför min dator och glor...


men detta är inte en tråkig dag som jag tänker spendera wainandes ( TRO DET ELLER EJ )

, utan snarare en guld daag.






Med tanke på att jag fyller imorgon              





















 då det är måndag ( jobb osv)  så beslutade styrelsen att dom skulle fira mig idag istället!

Så nu har jag åter en stabilare ekonomi, påfyllt lotion och div.-förråd och en fungerande mobil!

Känns jäkligt bra, tack familjen :*









Mobilen, ach ja. es ist fin som snus


Vet inte vad den heter riktigt, det är en vit platt nokia, halvtouch.

Det jag vet är att den har världens kortaste datasladd


abou hassan, den passar som mustasch lix. fatta liten.

 eheh där fick ni se hur fin jag är som nyvaken också, inget man vill missa så att sägaa ;))))))))))))






Så nu sitter jag och pillar in med musik och grejer på min nya baby

idag ska jag bara chilla,
 ligga o kolla på gamla filmer och ha de bra skulle jag tro.

Tänker inte fråga er vad ni ska göra idag, ni kommenterar ju ändå aldrig, tråkiga jävlar.



Men ni får väl ha en bra daaaaaaaaaaag osv =)

BPUssdå



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar