måndag 18 april 2011

hej och välkommna till idagdagens LISTAAA

DAGENS .........................

*godaste -klockan halv ett satte jag mig ner, glupande utsvulten och åt en whopper pepper.
Jag tar tillbaka all skit som jag tidigare har kastat på bk-burgare. Det var det godaste på länge


*rörigaste - mitt skrivbord, rakt till vänster om mig, det är galet
en liten illustration


*äckligaste - mina dammråttskorvar.
borde nästan lägga upp en bild för det är i det närmaste skandal. men jag besparar er den för denna gång.

*låt på hjärnan Svenska Akademien – En Varning & Timbuktu-Dödsdansen Looptroop Rockers – Do
sjunger dom om och om och om igen igen o igen.


*klantigaste - att jag lyckades tappa nåt plastgardinaktigt på min näsa och fick min första jobbskada -->

heheh



*tagg- som alla andra dagar , PEACE AND LOVE! det går inte en dag utan att jag taggar sönder


*fail - att jävla bussjäveln som jag gick upp typ halvsju för att hinna med - INTE GICK för att det var lov.

*ros - går till kalle edlund  som svingade in med sin lilla blåa bil och räddade situationen.
Att det därtill spelades  Movits! – Ut ur min skalle hela vägen gjorde ingenting sämre!

*höjdpunkt - iföll nyss, på altanen i solen med en fet fruktsallad och bara ben


*slutpunkt -är nog inget ord som heter, men jag tyckte att det skulle  låta bra hehe.

slutpunkten blir en kopp varmmjölk med honung, inbillar mig kanske, men jag somnar dirr!


MOHO

PUSSSS 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar