lördag 30 april 2011

ett år sen



kvällen spenderades i vretstorp hos anneli, med anna,lola, anneli, maya, gabbi, johannes, eggi och oskar .

Deras saft hade blivit tagen av pojkarna i uniform så i början var det halvdålig stämning... ;)

Men det blev en mysig kväll med stampa med leroy, ( därav min fina pose i bilden ovan
musik och sedan brasa.


samtliga bilder är brutalt stulna av maya


Ikväll ska jag flyga till rönneshytta och umgås med folk där :)

Vet inte riktigt vilka som ska dit, men vi ska iaf grilla o ha det gött i guess.

Tycker att det är galet överskattat att alla planerar att supa sönder ,speciellt  just precis idag när poliserna är överallt?

men det är ju deras val...


Just nu ligger jag i min mysiga säng,
 jag försöker plugga men det går sådär,
 datorn snor lite för mycket uppmärksamhet, plus att jag måste gå och duscha snart.

men som man säger, det är tanken som räknas.

ska dra den för leif på måndag när vi har provet, får se vad han säger eheheh.

Det var sista uppdateringen för idag
ni får ha en/ett bra valborg ,guys! 











hoppas polisen tar er allihop ihihihi pusssss :*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar