onsdag 20 april 2011

snabbsnabbsnabbbttt inlägg coming up!

hej hej hemskt mycket hej, 


jag slängde bara ner mig vid datorn lite fort för att kolla en busstid men skrällnog så fastnade jag!


Dock ska jag försöka slita mig så fort som möjligt härifrån
,eftersom jag egentligen borde ligga pressad mot madrassen och sova som en jude i DETTA NU,jag  är helt slut!


(Igår sov jag hos mormor btw,så det blev inget bloggande då, men jag antaaar att ni överlever ehehe


Idag jobbade jag då.
på morgonen kom det en feeet jävla lerevans , eller leverans , jag är så trött att jag inte kan stava ens.. Som iallefall tog typ tre timmar för 4-5 pers att plocka upp.


så jag har sprungit som en höna eller nåt med lådor åt höger och vänster hela dagen . hejtrötttjejjj.


Ja, men så har jag även fått göra massa annat skit, diska, broila, hosta, --->GÖRA HAMBURGERS <----
IIHIHIHI
och typ fritera.


Det har verkligen varit helt okej, inte alls så tråkigt och jobbigt som jag trodde det skulle varaa..


Det var då sista provjobbardagen för min del,
( på BK föresten , det har jag aldrigt sagt till er, utgick bara ifrån att ni fattade det. hehe ) men jag hoppas på att jag får komma tillbaka i sommar eller så :)


Nu har jag suttit här för länge iallefall, FUCK YOU ,det är erat fel! vill ju att ni ska få reda på varenda liten detalj om mitt liv som stjäärnaaaaa




aja, imorn ska jag till stocckolmo med ellen, ida, ninni och klara, kommer bli fetts nice! :)


sover hos gustaf sen, så om jag inte snor en dator där så bloggar jag nog inte imorgon heller...


appapppapp, illadäär blogglisa men vafan, ni har väl bättre saker för er än att sitta här och uggla! right ?


Så a, ut och spring eller nåt


JUSTE, på musikfronten ser det ut såhäääär :




Dödsdansen nu på Itunes och Spotify..

lyssna för faan, jag har lyssnat på den en milljon gånger.







lyssna på denna när ni ändå håller på
jag upprepar tidigare sagda : Jason Diakté är kungen av lyrik


sen har peace släppt också! :

Bob Hund
Veronica Maggio
Architects [UK]
Me and My Army
Hellzapoppin [US]
Stures Dansorkester
Rob Coffinshaker
Twinflower Band

 otrloligt fint.




fan va jag stavar illa, nu sover jag , hejdå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar