lördag 16 april 2011

Hohoho

 här har vi en

pigg tjej med choklad i munnen

bara ena grejen stämmer- gissa vilken? 







Idag var min maltebebis här och gosade med mig, vilket var kuuuung <3



Så jäkla söt är han,
springer runt överallt och försöker prata ( jag pratar tillbaka fast jag inte fattar nånting...)
bråkar o busar o skriker o skrattar haha

sen tillslut när han sprungit klart så la vi oss i soffan och kollade på emil i lönneberga och sov,

eheee det passade mig bättre..


Jag är fortfarande sjuuukkk idag, och ska därför inte hitta på nåt alls ikväll,  yey osv.
älskar att sitta i mina mjukisar och vara osminkad, oduschad, okul och otaggad och inte veta vart fan jag ska ta vägen


Men jag skickade precis iväg pappa för att köpa lite mer choklad, så kvällen ska väl bli rättbra kan vi hoppas på..........................................











Jag kanske låter detta inlägg gå något i moll, det ursäktar jag mig för isf, 


jag är rätttså trött på att sitta hemma o vara sjuk, det är bara det.






'
Jag är glad egentligen,
jävligt glad faktiskt =)



-Fyller snart,
-solen är överallt,
-gustaf kommer till mig imorgon ( om han törs )( och har förhoppningsvis med sig en häst ) ,
-påskloooooooov,
-mamma har äntligen bestämt sig på riktigt att fixa en ny moppelopp till mig ,
-ska till stockholm i veckan med fina laxåbrudar,

 .... what's to egentligen complain about?


Juste.

Så, nu ska jag vidare.





Hittade en klockren bild nyss btw :


åhåå.

Hejdåsås








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar