fredag 26 november 2010

torkar av mina chipsfeta fingrar

efter en intensiv dejt med något som kan ha varit den godaste chipspåsen ever <3

went lite bananas ikväll och kollade på idol , ovanligt ujujuj. är mer hemma än borta på helgerna nu för tiden.. 


men det var verkligen värt för en gångs skull! fyfan va bra dom var..
Jay är ju galet kunglig, och olle skulle jag vilja äta mohahah... linnea var så fruktansvärt vacker i sin sista sång så åååh
 för er som inte såg henne kan jag försöka förklara, hon hade en rosaaktig volangklänning, typ som på bilden fast inte hela vägen upp har jag för mig

sen ett skitfint pärlhalsband  i flera lager , tänk hennes hår också ,mörkt och sen sotade ögon som bryter, ååh.
sen nån hårgrej på det.
plus att hon sjöng en skitfin balladversion av beyonces "crazy in love".

Dock tycker jag fortfarande att olle och jay ska till final ..

Anledningen till att jag åter sitter hemma är att jag och familjen ska till värmland imornbitti så jag var tvungen att vara hemmmaaa.......
så inget bloggande den här helgen, ska bara mysa runt bland folk med gullig dialekt och äta mig stor..
Kunde nog programmerat några tidsinställda inlägg men det känns ju tveksamt, ni klarar ni nog utan mig ett pars dagar skulle jag tro ;)
Ha en bra helg lovers!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar