lördag 20 november 2010

The Script – For The First Time
Five For Fighting – Superman (It's Not Easy) - Acoustic Version
All Time Low – Remembering Sunday
Minmyslista : chilll :) <----- check it out, riktigt bra en dag som denna


-Lite tända ljus.
-te
-pepparkakor
-mjukisbyxor& mjukiströja 
-sovit till halvtvå
-är lite trött sådär men ändå inte för trött
-behöver inte ha nån panik för jag måste komma på nåt att göra eftersom jag har kvällen -planerad.
-hade grymt kul igår, kan berätta mer senare.
-kanske ska plinka lite gitarr
-kanske ska försöka få kontakt med tove och kolla lite one tree hill .
a jäklar va bra jag mår!





Richard och jag var ute och gick till fyra igår, det var mörkt men ändå ljust eftersom det låg snö överallt.

haha, två postbilar åkte förbi oss, det kändes knappt värt att sova, riktig sommarkänsla trots kylan..
sen gick jag då in och tog av mig allt blött skit och sov i mjukisbyxor och tjocktröja i min varma säng <3


Igårkväll vars det hos elvira och möstes.
allsång, buzz, borat, kladdkakor,cheesecake, chips, mys och (som vanligt när antonponken är med)  DANS , haha. soca boys,leroy och diverse pop. mycket trevligt


ikväll får vi se vad jag gör, det jag vet nu är att jag vill fortsätta vara såhär mysigt lugn och avslappnad ett tag till. ha det bra lovers




ser kanskee ut som en bratzdocka med världens största huvud men blunda då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar