tisdag 23 november 2010

jag är sjuk

tänkte inleda med det, så jag liksom har en anledning till att inte blogga så mycket :)

Mådde rådåligt igår, fick illamående/svettanfall och köldattacker om vartannat ( är inte så blodigt som det låter men det sög)  så jag var hemma idag också, nu är det dock mkt bättre och jag har tillomed orkat starta datorn ( ja, ni läste rätt !) 

 Ska nog kolla på en film och chilla vidare, ville bara att ni skulle veta att jag lever..
har nog  inget mer livsviktigt att dela med mig av idag faktiskt...


Om någon har missat dessa btw,lite halvnya album :
The Script – Science & Faith
Various Artists – Det bästa från Idol 2010 Audition
James Blunt – Some Kind Of Trouble
Rihanna – Loud
Eminem - All eyes on me -  dock mest remixer...


sådärja, pusshej 


tagga dessa boys live i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar