lördag 6 november 2010

sängen

klicka på bilden så blir den större, denna mind-evolution konversation får inte missas!

Så rätt är det <3

Ja, nu ligger jag här i min underbara mjuka vän och myser med datorn.
Riktigt värd kväll & dag idag! 

Imorse vaknade jag en TIMME innan vi skulle ÅKA så jag fick stressa sönder.typ.
vi åkte till lerbäck för att kolla på anna och tomas ( och massa random barn ) som har gått nån teaterskola en vecka och spelade upp sin teater , trollkarlen i oz. skitbra var dom, kände mig som värsta hönsmamman , skitnervös och sen skitstolt :))

Hursomhelst, halvfyra typ blev jag råsugen på pizza och smsade runt till mina (då förhoppningsvis) likvärdigt feta vänner och åkte sen in till hallsberg.
 På vägen visade det sig att dom inte alls var så feta och det bara var jag som ville ha...:(
så jag köpte en sallad på ica och åkte hem till nickodemus.
vi chillade runt lite, strosade på en promenad, knaprade pepparkakor och kollade på wild wild west, tills vi åkte till julia och matilda för att mysa SÖNDER.
helt trasig är jaaaaaag

nä men det var skitmysigt, vi satt i julias källare och spelade rock band / hero /tour/ nåtsånt och åt chips huhu , och emil kom också :)
jag ägde
blev tyvärr rätt tidigt hämtad av mamma, åkte hem,  gjorde en fet jävla dubbelmacka , kollade på det här tillsammans-programmet, med petter och dileva osv nivet? 

och nu ligger jag alltså här . 
borde väl läsa lite i boken som är på engelska och ska vara klar innan jul
(är halvvägs om ens det och den är mummatjock,) men det orkar jag inte riktigt.

blir nog att jag kollar på nåt mysigt istället hihi :)


glad cheeey puss gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar