fredag 12 november 2010

oojojoj jag dör

Kvällen gick från en planerad tjejmyskväll till en förhoppningsvis hemmamyskväll till en rastlös mardröm.

Ja, först tänkte jag åka till amanda och mysa med henne och carro (  citerar amandas sms "  fin kväll känner jag. Vi laddar med tjejfilmer och väntar på att våran menscykel förenas <3 " ) , var taggad som faen.
 sen kom jag på att jag egentligen hade lovat att vara hemma ikv och jag var egentligen död , inte för att jag brukar bry mig om det men mamma tyckte iaf att jag skulle vara hemma, då tänkte jag "okejdå det blir ganska skönt att få vila lite" men nu.
ett idol och en middag senare
 GÅR
 JAG
 I
 TAKET
jag är så rastlös så jag mår illa.
Jag har ingentingeingetingeenting att göra, förutom att städa.
Jag klarar inte av att sitta framför tv:n eller datorn, måste GÖRA NÅT
 omg
jag har tillomed börjat städa på mitt rum, klockan 10 på en fredagkväll, då är det fan illa.
Ska aldrig mer vara hemma när det finns bättre saker att göra.
Borde rycka upp mig lite men jaa USCH
funderar på att dra tag i aron eller richard och ge mig ut på promenad, vore skönt faktiskt..
plus att mina skitbra hörlurar inte funkar i min ipod längre, jävla skit

gå och dö alla glada

/ cut emo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar