fredag 12 november 2010

färdigemoad

SÅDÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR
det var mina femtonminuters-emoande för denna månad,  nu är jag jag igen : DD


Jag har städat o dansat och lyssnar på musik hahahaha , jäklar vad det hjälper att klaga lite på internet, jag satt o garva åt mig själv hur emo jag var och sen när jag gjorde bilden blev jag glad.
 sen gick jag och kom tbx och jag gladare och gjorde en bild till er IHIIIH
rörigaste bilden ever, jagvet

kolla, jag har fixat mina naglar också, fiiiint va. 
Imorgon ser planen ut såhär :

*Gå upp tidigt som faen
*gå promenad med kusin
*plugga sooo
*städa lite ehhhhhhhh
*handla tacosgrejer!
*rota fram alla astridlingrenfilmer vi har som innehåller jul och förbereda för
ASTRID-LINDGREN-MARATHON
-detta kommer inkludera
-fyra fina flickor

-ellens mammas lussebullar

-pepparkaksdeg

-julmust



och självklart, -astrid lindgren!!

* Ha en legendary kväll!

Kommer säkert blogga lite imorn också, nu ska jag skala lite grönsaker och hämta frukt, kolla på modern family och sen bigbang theory!
Förut btw

Pappa - (råcool)
"Ah, funky daddy kanske skulle dra några rhymes och skicka in dom (till idol alltså) med sms eller msn eller vad det heter. 
eller radio"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar