fredag 12 november 2010

Idol Tove

har då släppt sitt debutalbum som fantasirikt nog heter "Tove Styrke" 
who would've known liksom.

Jag har läst att hon drömmer om att bli en ny madonna och det hörs lite på hennes sound, det är lite madonna-aktigt, tror jag.
 Lite electropop skulle jag beskriva musiken.. 
 Personligen trodde jag hon skulle bli en lite rockigare taylor swift så jag är förvånad, men eftersom  det gick bra för million pieces så ser jag inte varför det här skulle floppa...jag lyssnar igenom den för första gången i skrivande stund så det är väl för tidigt att döma.
Dock gillar jag redan Tove Styrke – Chaos
ANyways, nog med tjat, här är albumet :

än så länge finns bara en låt uppe på pb men det släpptes ju också idag, så det kommer nog mer snart :)

Jag gillade henne supermycket i idol, sjukt bra tjej!
Speciell personlighet och rörelser och allting, sjukt skön!

Lite klipp :

En låt från hennes album :


Lite bra grejor hon gjorde i idol :




& faktumet att hon är så söt som man bara vill äta henne skadar nog inte heller hennes karriär.

i see i bright future for this girl :)





2 kommentarer: