söndag 28 november 2010

fryser arslet av mig....

Borde egentligen inte frysa alls, med tanke på hur mycket hull jag har lagt på mig denna helg, hohoho.e 
Men ändock fryser jag så jag skakar, trots kamin och täcken :(

Hursomhelst, denna helg blev som förutspådd, minus några grader..

Trevlig och matig, (har ätit min egen vikt i godis,kakor,fika,mackor och diverse göttigheter.)
Och ingen träning blev det heller eftersom vägarna numera är is osv..

Idag var vi på julmarknad, vilket var skitmysigt faktiskt! Dom delade ut glögg och pepparkakor till höger och vänster, vilket var ett stort plus. 


Nu ska jag äta igen ( WOHOOO SUPRISES )
och sen dega vidare, kan inte säga att jag har så mycket att blogga om egentligen, tänkte mest att det skulle vara trevligt...



Dock kan ni få se lite fina semesterbilder som jag har tänkt länge att jag ska langa upp men det har inte blivit av..
Dålig tajming med tanke på all snö men man kan ju tänka sig att man är där igen. så blire lite bättre








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar